środa, 27 kwietnia 2016





Witam Serdecznie! ♥
Witam gorąco i zapraszam do zakątków bloga, który jest stworzony z myślą o przyjaciółce, ale też dla innych, aby mogli się pożywić lekturą.

Po raz kolejny naszła mnie wena. Z racji tego, iż zawsze piszę opowiadanka w zeszycie, pierwszy rozdział zajmie mi trochę czasu, gdyż ciężko mi wszystko brać w jednej chwili z głowy i układać sensowne zdania jednocześnie, więc bez dodatkowych poprawek się nie obejdzie, ale robię to wszystko dla czytelników, aby mieli jak największą satysfakcję z czytania i braku rażenia błędami w oczy. Nawet brak przecinka doprowadza mnie do szału ^.^

Pomysł na opowiadanie zawdzięczam mojej przyjaciółce Patrycji <3
Opowiadanie na życzenie KarolinyMarie  :3

Zachęcam do czytania.
Pamiętaj - nawet jeśli czytasz blogi, a nie książki nie znaczy, że jesteś gorszy ^_^










Rozdział 3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz