wtorek, 4 września 2018

Premium _ Twierdzenie Alexowej

   Naszła mnie dzisiaj myśl, że słuchanie rockowych piosenek w angielskich i japońskich wersjach podwyższa inteligencję nawet wtedy, kiedy niezbyt wiele umiesz.
Proszę się tym nie sugerować, to tylko moja opinia, a niewiele ona znaczy 😆
Odpisałam niedawno na e-mail mojemu znajomemu, który jest inteligentną gadułą i oczekuje od innych złożonych zdań posiadających sens. Normalnie jego wiadomości liczą do około 9,000 znaków. Moja przekroczyła jego najdłuższą. Jeszcze te trudne i zaawansowane zwroty...
Nie poznaję siebie ostatnimi dniami xD

Oczywiście bez piosenki się nie obejdzie ;)


 DAY6 - StopThe Rain

Nie wiem jak oni to robią, ale czuć magię w ich piosenkach. Zawsze ich chwalę. Czekam tylko na piosenkę, która będzie zła, ale prawdopodobnie nigdy się to nie stanie. Oczywiście każdy ma swoje upodobania muzyczne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz