poniedziałek, 3 września 2018

Premium _ 1 września? Nie dzisiaj!

Zmartwieni z powodu Nowego Roku Szkolnego? Ja osobiście cieszę się, że mogę wrócić do tego miejsca mimo kilku rzeczy/osób, za którymi nie przepadam. Za bardzo mi się nudzi, kiedy mam wolne za długi czas 😆 Ale mam kolejnego newsa z dzisiaj, dotyczącego muzyki.
Spokojnie, nie bijcie mnie! Rozdziały się poprawiają 😉
Puściłam sobie playlistę DAY6 ,,Shoot me" , bo nie chciało mi się słuchać dzisiaj łagodnych piosenek. Ostatnia 'Want You' jakoś niespecjalnie mi pasuje, ale też lubię jej czasami posłuchać.

Ale reszta
jest
SUPER

Jeden z albumów, które kocham 😅 Ma w sobie klimat, który ubóstwiam podczas melancholijnych dni. Czuję, jakbym latała, słuchając tej muzyki. Piosenka 'Somehow' bardzo pomaga mi w korekcji rozdziałów. Każda z nich ma w sobie coś, co naprawdę działa niczym nirwana.



Kliknijcie na obraz ich albumu, a przejdziecie do strony youtube, gdzie możecie posłuchać geniuszu 😏
Miłego słuchania ~

Chyba ponownie zaczynam czuć się dobrze w żywiole blogowania 😺

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz