sobota, 25 kwietnia 2020

Nietypowe zakończenie - ale nie blogowania

Witajcie czytelnicy!

   Wczoraj zakończyłam rok szkolny, moje 4 lata nauki w Technikum Informatycznym. Ta świadomość, że już nie jestem uczniem jest trochę dziwna, bo przywiązałam się do społeczności i było mi tam mega miło. Spotykanie z chłopakiem na przerwach, pomaganie w samorządzie (który w tym roku niewiele robił tak naprawdę) i pozaprogramowe działania na rzecz szkoły lub te 'notowane' działania na rzecz szkoły :3
   Dostałam świetne pamiątki w postaci podstawki korkowej pod kubek, świadectwo z fajnymi ocenami, 3 książki za osiągnięcia i świstek z potwierdzeniem wpłaty kasy na Radę Rodziców.
   Zakończenie nie było tak huczne jak zwykło być, ale czułe słowa od nauczycieli i życzenia pozostały niezmiennie tak samo cieszące jak zawsze. Szkoła jak marzenie, gdyby jeszcze osoby, które nie pokazywały wystarczającego szacunku byłyby bardziej ogarnięte to naprawdę byłoby idealnie. W klasie miałam kilka osób, które bardzo lubiłam i cieszę się, że mogłam je poznać/spędzić z nimi więcej czasu (z niektórymi chodziłam też do gimnazjum).
   Z podanych informacji wynika, że kiedy będzie taka okazja zrobią nam uroczyste zakończenie roku. Zobaczymy co los nam przyniesie, tym czasem matury rozpoczynają się 8 czerwca, więc mam miesiąc, by się przygotować.
   Wszystkim maturzystom życzę wszystkiego dobrego na maturach i składam gratulacje z okazji ukończenia szkoły!
   Trzymajcie się zdrowo!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz