środa, 27 maja 2020

Stare lepsze!

   Co prawda nie do końca stare jest lepsze, zależy, jednakże chciałabym się odnieść tutaj do nowego wyglądu bloggera. Odkąd zaczęłam częściej odwiedzać to miejsce zauważyłam, że nowy wygląd platformy jest niepokojąco trudny do zaakceptowania przeze mnie. Coś nowego,  co wygląda nawet dobrze, nie wygląda jak jakieś archiwalne wykopki internetu, nie odpycha, aczkolwiek jest w tym coś, że aż mi się nie chce w tą aktualizację dalej brnąć.
   Może to przyzwyczajenie do starego wyglądu powoduje, że ten nowy panel jest dla mnie dziwnie obcy?
   Nie mówię, że aktualizacja jest zła, bo, przyznaję, wygląda nowocześnie, jak na nowoczesne czasy przystało, ale sama nie umiem się do tego przekonać. Kiedy włączyłam stary wygląd zauważyłam, że strona edycji posta jest już dla mnie kłopotliwa.
   Aż dziwota!
   Miłej nocy kochani!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz