poniedziałek, 18 maja 2020

Z głową w chmurach. A może w papierach?

   Od dzisiaj rozpoczęła się rekrutacja na Uniwersytet we Wrocławiu. Jeszcze nigdy nie byłam tak zestresowana rekrutacją. Czeka mnie jeszcze matura, a ja już myślę o szkole wyższej. Tu przynieś te dokumenty, kserokopia, zdjęcie, ankieta, jeszcze to na maturę, polski, matma, angielski, rosyjski na drugi język, hiszpański jako alternatywny... Trochę tego jest, ale przeszukując system jest to zabawa. Trochę szkoda, że wpisywanie adresu jest ciężkie, gdyż nie ma jak wpisać go poprawnie, kiedy mieszka się na wsi. Cóż poradzić, zawsze to coś, a od czego jest formularz kontaktowy? :3
   Maturzyści!
   Wiem, jaki stres niektórzy z Was przeżywają i zamartwiają się, czy dostaniecie się na wymarzoną uczelnię czy będziecie dalej szukać po 1 turze. Też się obawiam, ale mimo wszystko mam dobre myśli. Już raz oblałam egzamin. Ba, nawet dwa! Jest to dość niefajne uczucie, ale nie da się nie zdać matury, jeśli pracowaliście nad swoją ścieżką edukacyjną w szkole średniej.
Życzę Wam spełnienia marzeń o uczelni (lub dostania pracy, jeśli ktoś z Was decyduje się na pracę już w tym roku) i zdanych matur.
   Miłego dnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz