niedziela, 14 lutego 2021

Happy Valentine's Day from Mirage

 


    Warframe ma o wiele więcej do zaoferowania niż tylko odhaczanie misji, kraftowanie broni, nowych walecznych ramek i kooperacje z innymi graczami. To również zabawa z fotobudką, gdzie można się chwalić swoimi dodatkami oraz pokazać, że do fotografowania nie trzeba koniecznie lustrzanki za tysiące.
    Ten obrazek został edytowany w programie GIMP, a sama baza do edycji jest ze wcześniej wspomnianej fotobudki. Prześwietlenia, serce, mniejsze elementy związane z dniem zakochanych stworzyłam sama.
    Jestem z siebie bardzo dumna, bo w końcu ogarnęłam ten program po latach i nie wyszło źle jak na pierwsze poważniejsze podejście. Chciałam tylko pokazać efekt mojej pracy ☺
    Wszystkim Wam życzę dobrego Dnia Zakochanych!

Gra: Warframe
Postać: Mirage
Program do edycji: GIMP

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz